This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.

This Is A Custom Widget

Smerter i akillessenen

I denne utgaven snakker fysioterapeut Emilie S. Sjølie om akillesbetennelse som følge av overbelastning og hvordan man blir kvitt plagene.
Side16

Å leve med svimmelhet

Mange som lider av svimmelhet har fått beskjeden «dette må du bare leve med». -Svimmelhet er ikke en sykdom, men et symptom på ubalanse i kroppen, sier Balansefysioterapeut Dino Trbonja. Videre snakker han om årsaker til svimmelhet og hvordan man kan håndtere dette.Side-37-Helsepanelet

Isjias

Kiropraktor Catharina Gjerde Håkonsen snakker i denne utgaven om isjias. Hun forteller om årsaken til dette og hvordan det kan behandles.
Side_18_Helsepanelet

Hva er trykkbølgebehandling?

I denne utgaven snakker kiropraktor Sandra Furnes om hva trykkbølgebehandling er og hva det kan brukes mot.
side-14-Helsepanel

By |november 3rd, 2016|Ukategorisert|0 Comments

Kan man trene bort svimmelhet?

I denne utgaven snakker balansefysioterapeut Dino Trbonja om det er mulig å trene bort svimmelhet. Han snakker videre om hvordan å gjennvinne balanse og kontroll gjennom veiledet trening.
Side-24-Ny

Bekkensmerter

I denne utgaven av Helsepanelet forteller kiropraktor Catharina Håkonsen om bekkensmerter. Videre forklarer hun begrepene «bekkenlåsning» og «bekkensmerter». Du kan også lese om ulike behandlingsalternativer og forebyggende tiltak.
A233F1

By |november 2nd, 2016|Ukategorisert|0 Comments